קונה רכבים לפירוק – מה תפקידו ומה שירותיו ללקוח

רבים שואלים את עצמם, מה היא בכלל אותה עבודת של קניית רכבים לפירוק? למה אנשים רבים עוסקים בזה ומה בכלל אותו רווח של אדם לקנות רכב לא שמיש במחיר גבוה ומה בעצם הוא עושה עם אותו הרכב?

ובכן, במאמר הבא אנחנו נביא לכם את כל המידע בתחום, נסדר את העובדות שיהיו ברורות ומובונות וכמובן ניתן לכם כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם במידה ויש לכם כלי רכב ישן ומיוחשן שאתם רוצים להפטר ממנו, בטח תשמחו לדעת שיש גם אדשים רבים שקונים רכבים לנסיעה ולא רק לפירוק, אז אם הרכב שלכם עדיין שמיש אך אתם לא מצליחים למכור אותו גם את השירות הזה תוכלו למצוא כאשר אתם עושים מכירת רכב לפירוק אצל אחת מהחברות המורשות לכך.

קונה רכבים לפירוק

רכבים לפירוק – מה עושים איתם?

כיום ידוע כי רכבים עשוים לא מעט ברזל ופלדה, ומחיר הברזל מרקיע שחקים, אך לאזרח הפשוט שרוצה למכור את הרכב לבד לברזל לא תמיד ישתלם לו כי חברות קניית הברזל לרוב דורשות מינימום גבוה של כמה טונות ברזל לפני שהן מסתכלות לכיוונך, לכן קונה רכבים לפירוק אוסף כמות נכבדה של רכבים ומוכר אותם לחברות הברזל. אתם מרוויחים מכך שהוא אוסף מכם את הרכב מהבית ומטפל בכל ההוצאות הנילוות. בנוסף, אם הרכב (או חלקיו השונים) במצב טוב, הוא יכול לפרק את החלקים שעדיין שמישים (כגון בלמים, פילטרים, חלקי מנוע וחלקי תא הנהג) ולמכור אותם למוסכים, כך גם אותו אדם שמתקן את רכבו יכול להנות מחלקים שמישים במחיר נמוך משמעותית מחלקים של רכב חדש, וגם חברת הרכבים הישנים לפירוק נהנית מרווח נוסף מאותו כלי הרכב.

 תהליך מכירת הרכב ועד הפירוק (הסרטון צולם בבריטניה אך התהליך דומה מאוד לארץ)

קצת על שלבי העבודה של חברת פירוק רכבים:

  • קודם כל אתם מחליטים שהרכב שלכם כבר לא בר מכירה ואתם רוצים למכור אותו לפירוק
  • ברגע שהחלטתם שאתם קונים מכונית יד שניה או חדשה, הרימו את הטלפון והתקשרו לאדם קונה רכבים לפירוק
  • בטלפון ספרו לו על מצב הרכב, השנתון של הרכב, צבע, סוג הרכב וכל הפרטים שישאלו אותכם ספרו בפרטים
  • בסוף השיחה תקבלו הצעת מחיר עבור הרכב שלכם
  • לאחר אישור ההצעה יבוא נציג החברה עם גרר, יביא לכם את הכסף המבוקש שעליו סוכם בשיחה, ויקח את הרכב הישן והתקול בגרר שעימו הגיע מראש

בסופו של דבר, הרכב שלכם עוזב את מקומו להתחלות חדשות, אתם נהנים משירות עד הבית ללא עיכובים וסיבוכים, ואפילו מקבלים סכום נאה עבור כלי הרכב שלכם שעד לא מזמן ישב בחניה לא שמיש ובלתי ניתן לנהיגה.

מקווים שעזרנו לכם להחליט נכון, אם כן, הרימו טלפון והתקשרו, מהצד השני קונה רכבים לנסיעה או לפירוק מחכה לטלפון שלכם.