מצבר לטויוטה פריוס איך ניתן להשיג

טויוטה פריוס הינה הרכב הראשון בעל הנעה היברידית שיצא לייצור המוני עוד בשנת 1997 על ידי חברת טויטה היפנית. ומשווק בארץ על ידי טויוטה ישראל. הנעה היברדית פירושה הנעת כילאים שילוב של מנוע בעירה פנימית העובד על תצרוכת בנזין בשילוב יחד עם מנוע חשמלי העובד על מצברים מיוחדים. השילבו של השניים יוצר חיסכון עצום בצריכת הדלק ולכן הפכה טויטה פריוס לרכב הנמכר ביותר בעולם. היות ויש לטויוטה שני סוגי מנועים מנוע סטנדרטי העובד על בנזין השילוב של מנוע חשמלי שניהם מספקים לרכב את העוצמה וכוחות הסוס הדרושים לו.  יש לרכב הזה שני סוגי מצברים המניעים את הרכב מצבר שאחראי על המנוע החשמלי וישנו עוד מצבר האמור להיות אחראי על חלקים שונים ברכב כגון אורות מגבים וכו' חשוב לשים לב מכיון שמדובר במכונית שרובה חשמלי יש צורך לבחור את המצבר המאתים ביותר לרכב ולא להשתמש במצברים שונים שעברו התאמה לרכב הבירידי כמו טויוטה פריוס. לכן יש צורך לדעת מהיכן קונים מצבר לטויוטה פריוס.

ישנם לא מעט חשמלאי רכב בארץ וכן לא מעט חנויות המוכרות מצברים לרכבים מכל הסוגים מה שחשוב לבדוק היות והרכב ההיברידי אינו נפוץ כל כך בארץ למצוא אדם בעל מקצוע שמוכר מצבר לטויוטה פריוס וגם יידע להתקין אותו. לא כל בעל מוסך או מתקין מצברים יודע איך וכיצד להחליף מצבר לטויוטה או איזה מצבר מתאים מבחינת ההספק הגודל והצורה שלו לטויוטה שכן ברוב הטויוטות פריוס המצבר מותקן בתא המטען. בנוסף היות ומדובר ברכב חשמלי מאוד יש צורך להיזהר מאוד בהתקנת המצבר לרכב זה על מנת שלא ייגרם נזק אחר לכל המערכות החשמליות הנמצאות ברכב כתוצאה מהתקנה שאינה נכונה.

המחיר הוא אלמנט חשוב נוסף שצריך לשים לב אליו כאשר רוכשים מצבר לרכב ולא רק לפריוס

אלא לכל סוגי הרכבים ישנם סוגי מצברים שונים ופערי תיווך רבים במחירי המצברים בארץ היות ורוב שוק המצברים נמצא אצל נותני השירות כגון חברות הגרירה והללו עושות כרצונם בכל הקשור למחירים. ההמלצה היא לרכוש ממקום שמתעסק אך ורק במצברים לרכב מכל הסוגים. כמו בכל מוצר מומלץ לעשות השוואת מחירים לגבי המצבר ניתן לערוך חיפוש באינטרנט למחירי מצבר כמו כן ניתן לבדוק באתר matsberim מחירים שונים לגבי כל סוגי המצברים וכן לגבי מצבר מתאים לטויוטה פריוס.

המלצה לקריאה: אתר מכוניותלפירוק.net – מאמר על מצברים