שירים מהעולם

הרבה מאוד פורה, שחקנית יליד אילינוי הופיעה בלמעלה מ -40 שנים קריירה פורש יותר מ -100 סרטים.

היא נורתה לתהילה בשינה 1969, בכיכובו בזנות באדם בעקבות גורלו מול פיטר פונדה ודניס הופר. היא מתה במרפאה בלוס אנג'לס, שלוש שנים לאחר שאובחן אצלה סרטן. בעלה הרביעי, סטיבן אקלברי, פרסם את הידיעה בעמוד שלו בפייסבוק. "זה בעצב רב, כי יש לי לדווח כי אשתי והחבר הכי טוב, קארן שחורה יש רק נפטרו, רק לפני כמה דקות", הוא כתב.

"תודה לכולכם לכל התפילות שלך והאהבה, שהם כה חשובים לה כמו שהם עשו לי." כוכבים שילם מחווה השחורה בטוויטר, כולל מיה פארו שצייץ: ". שאר שחור קארן נהדרת בשלום נהנים" שחקנית ג'ולייט לואיס אמר: "קארן בלק הייתה המורה הרוחני שלי ואמא של 2 אליי היא ההשראה לכל מי שבא במגע עם הרוח / כוחה שלי אהובה [כך במקור] היא מעבר למילים…"

שחור, שגדל בפרבר של שיקגו, כמעט תמיד שיחק דמויות בעייתיות, נוירוטיות. היא הרוויחה במועמדות לאוסקר ופרס גלובוס זהב עבור תפקידה בשנת 1970 חמישה קטעים קלים קולנוע, מול ג'ק ניקולסון, בתור מלצרית שתאריך נשירה ממעמד גבוהה.

היא כיכב שוב עם ניקולסון שנה לאחר מכן בכונן, הוא אמר, שגם ביים ניקולסון. תפקידי

שחור המשיך לככב עם רוברט רדפורד ופאר בשנת של גטסבי הגדול, שעבורו היא זכתה בגלובוס זהבשחקנית משנה הטוב ביותר עבור תפקידה של טום ביוקנן פילגש מירטל וילסון.
השחקנית כיכב גם כגנב תכשיט במה שהתברר להיות סרטו של אלפרד היצ'קוק שעבר, מזימות, שפורסם בשנת .

"נהגנו לקרוא אחד לשני שירים וחמשירים והוא ניסה לתפוס אותי באוצר המילים שלי," היא אמרה מאוחר יותר של היצ'קוק. "פעם אחת הוא אמר," אתה נראה מאוד מפוכח היום, מיס שחור '. אני אמרתי, "אה, אתה מתכוון חריפות תפיסה?" "אז יש לי אותו מילון זה ענק, זהב בולט שאמר דיקציה-הארי, בסוף הצילומים."

בסוף שנתי , שחור נאבק למצוא תפקידים איכותיים והופיעו בעיקר סרטי אימה בתקציב נמוך. בשנתי ה -80 היא עברה לטלביזיה, מצלמת את התפקידים בסדרות כגון סגן מיאמי, שולחן לחמישה וחוק וסדר.

בשנת 1993, היא שיחק בסרט שבו היה פונה לשחקן של ריבר פיניקס האחרון, בעקבות מותו ממנת יתר של סמים. דם כהה הושלם לבסוף בשנה שעברה והוצג במספר פסטיבלי קולנוע הבינלאומיים.

על פי סרט באתר , השחקנית שהשלימה שני פרויקטים אחרונים העיר הצפונית – הדרמה היא לא אוהבת אותי, בכיכובו של קרי אלווס והסרט הבא של הניסיון להיות – מול אלן קאמינג וטרנס הווארד.

למרות הפילמוגרפיה הנרחבת של שחור, היא נאלצה לפנות לציבור כדי לעזור לשלם את עלויות הבריאות שלה אחרי שהיא אובחנה כחולה בסרטן.

ערעור המימון המקוון שלה גייס יותר מ 60,000 $ (38,500 ליש"ט). היא הותירה אחרי אקלברי ושני ילדים שצריכים השוואת מחירי השתלת שיער. מאוחר יותר היא כבש מועמדות גראמי בשנת 1975 לאחר כתיבה וביצוע שיריו של רוברט אלטמן לדרמה המוזיקלי נאשוויל, שבו גלם זמרת ארץ.

כתיבת תגובה