אירוע בגוון אחר עם קייטרינג משובח שיפיל את האורחים

היום, בזמני המאה ה-21 עסקי האירועים הפכו בין רגע לעסקים משגשגים מאוד. החל מאלומות האירועים המפוצצים, דרך הדי ג׳י ועד לשמלת הכלה או החתן. הכל יקר והאמת יקר בטירוף. האבסורד הוא שככל שהזמנים מודרניים יותר, ועסקי האירועים מצליחים יותר ויותר, כך גם אחוז הגרושים עולה ועולה. דבר המעיד על כך שבעידן כל כך מקובע עדין כסף לא קונה אהבה.

 הזמנתם את כל האורחים, ההורים, הסבתות והדודות כבר חודשים מזכירים לכם את מי להזמין ומי לא. איזה אוכל הם הכי אוהבים, ואיזה רב חיתן אותם בחתונה בדרך עליה לארץ ממרוקו. אז כן, מתאזרים בסבלנות ומחייכים לכולם. שומעים להוא ולהיא, ואז שואלים את עצמנו את השאלה שכל כך מטרידה אותנו.

איך לעזאזל האירוע שלי יהיה מיוחד מהשאר.

הרי התבנית ידוע רק הקהל משתנה, אותו אירוע עם פרצופים שונים. המטרה היא להפוך את האירוע למעניין ואיכותי.

אז הנה כמה טיפים לאירוע בגוון אחר.

  •  מיקום – אם אתם באים עם ראש פתוח באמת, ורוצים לגרום לאורחים שלכם להשאר פעורי פה. מיקום הוא העניין. לא הייתי ממהר לרוץ על גני האירועים המוכרים, ועל האולמות הידועים, יפים ככל שיהיה, ניתנים לשינוי ככל שניתן. היופי שוכן בייחודיות. חפשו מקום מיוחד שיתאים בדיוק עבור סגנון האירוע שלכם.
  •  מאכלים – המזון לאירוע, יחד עם האלכוהול הוא החשוב ביותר באירוע. הרי אוכל טוב ושתייה טובה גורמות אושר והנאה גדולה. בדיוק כמו בכל אירוע רגיל, תקפידו על איכות האוכל ורצוי שיהיה טעים מהרגיל. היום קייטרינג לאירועים תפס תאוצה גדולה בעסקי האירועים. לא רק באולמות וגני אירועים, מעדיפים בעלי השמחה להעניק אוכל ייחודי משלהם בשילוב קייטרינג מחוץ. קייטרינג לאירועים הוא מגוון בטעם ובסגנון שלו, דבר שלאו דווקא מאפיין מנות אירועים יקרותיות וטובות אשר יהיו, מכיוון שהמטבח באולם, יודע ומכיר תפריט מסויים של מזון, ולא פתוח מידי להזדמנויות. בעניין של קייטרינג לאירועים המגוון הוא רחב לא רק בסגנון וטעם, אלא גם באיכות האוכל ובדקויות שיכולות להעניק דגש וערך מוסף לאירוע. ( אני אישית מאוד אוהב קייטרינג בשילוב תפריטים של סושי , חובה לפרגן לג'פאניקה על התפריט , אני לא סגור על זה אם הם עושים שירותי קייטרינג אבל אם כן באירוע הקרוב אני 100% מתקשר אליהם! – הם תותחים! )

  • הרכבה אישית – הרבה מבעלי השמחה, שונה ככל שתהיה. משתמשים בכלים שנותנים להם ומייצרים בכלים הניתנים את האירוע הכי טוב שרצו. אך את אותם כלים מציעים עסקני האירועים גם לבעלי השמחה הקודמים, אז מה כבר יכול להשתנות ?

לכן הרכבה אישית מאוד חשובה, חשוב שבעלי השמחה יתעקשו על המעורבות האישית שלהם, מבחירת האוכל, ועד לטפט ולצבע המפית. כך היכולות שלכם לשנות היא גדולה הרבה יותר.

מזל טוב לכל החוגגים!