צילום צנרת ביוב לטיפול ממוקד בבעיות ביוב

צילום צנרת ביוב לטיפול ממוקד בבעיות ביוב

בעבר, אם היתה מתרחשת איזו שהיא סתימה בצנרת הביוב היה צורך להחליף את כולה. אי אפשר היה לדעת איפה הסתימה וממה היא נגרמה, והדרך היחידה לטפל בבעיה היתה להחליף את הכל. מיותר לציין כמה עבודה זה היה דורש וכמובן איזו הוצאה כספית, שלא לדבר על הנזק בסביבת הצינור. היום כבר אין צורך להחליף את כל הצנרת אלא אפשר לצלם אותה ולדעת בדיוק איפה הסתימה. כך ניתן גם לדעת אם יש בעיה אחרת וניתן לצלם את הצנרת גם בשביל לקבל אישור איכלוס הלא הוא טופס 4.

מתי צריך לצלם?

צילום קווי ביוב נדרש בשלושה זמנים. קודם כל כשרוצים לאתר איפה הבעיה, איפה יש סתימה או איפה גדלים שורשים שצריך לחתוך כדי שהצינור לא ייפגע. בשלב השני צריך את צילום הצנרת תוך כדי העבודה בשביל לוודא שעובדים במקום הנכון ושהעבודה מתבצעת בצורה טובה, ובשלב השלישי צריך את צילום הצנרת כשרוצים לבדוק מהן התוצאות שהתקבלו מהעבודה.

לא רק לצלם אלא גם להקליט!

צפו כיצד מומחים אמיתיים מבצעים צילום מקצועי של קו ביוב:

טכנולוגיות הצילום היום מתקדמות במיוחד. כמו שאנחנו יכולים לצלם מהסמארטפון שלנו ולשמור את הצילומים בשביל להראות אותם למישהו אחר, ככה גם בצילום צנרת. לאחר שמחדירים את המצלמה ומצלמים את האזור, ניתן להראות את הפגיעות או את מצב הצינור ללקוחות וניתן להראות למומחים בשביל להתייעץ מה לעשות ואיך לעשות במידה ואיש המקצוע או הלקוח רוצים עוד חוות דעת. אפשר להקליט את החומר המצולם לשלב מאוחר יותר ואפשר לשלוח אותו באמצעים אלקטרוניים בקלות ובמהירות.

כבר לא צריך לגרום נזק משמעותי

אז למה כדאי לעשות שימוש בציוד צילום מתקדם? בעיקר כדי למנוע נזק משמעותי שיהיה קשה לתקנו וכמובן גם יקר לתקנו. כבר לא צריך לחפור בחצר ולא צריך להרים אריחים, כל מה שצריך הוא חברה שמתמחה בתחום הביוב ומספקת בין השאר את האפשרות לצילום מקצועי של צנרת הביוב. איתור מקום הסתימה או הבעיה יאפשר לעבוד ביעילות רבה יותר וכשעושים את החישוב הכללי, כמובן שזה יהיה זול יותר. לאחר שמגלים את מקור הסתימה אפשר להביא ביובית שתטפל בבעיה.

מהי הביובית?

שירותים של ביובית

אם אתם רוצים למנוע סתימה בקו של הביוב או מאמינים בוודאות שיש לכם סתימה בצנרת הביוב, רכב הביובית הוא מה שאתם צריכים. זהו רכב שמצויד בשני צינורות, צינור אחד בשביל לשאוב את מי השפכים וצינור שני בשביל לשטוף בלחץ את צנרת הביוב. שטיפה בלחץ תנקה את הצנרת ויחד עם השאיבה ניתן יהיה לשאוב את הלכלוך והשומן. הביובית משמשת גם בשביל לשאוב בורות ספיגה שאלו בורות שאוגרים בתוכם מי שפכים במבנים ישנים שלא חוברו למערכת הביוב. עם הביובית מנקים גם בורות שמנים שמיועדים לעסקים שונים כמו מוסכים, מסעדות וכדומה. הביובית מגיעה בגדלים שונים ויכולה להתמודד עם מתארים שונים כמו חניונים תת קרקעיים, מרתפים וכל מקום ממנו צריך לשאוב מים כשיש הצפה או מכל סיבה אחרת.

צילום של קו ביוב עם מצלמה מקצועית
צילום קו ביוב – כך זה נראה באמת!

מקור התמונות והחומרים – YOUTUBE