מכירת רכבים לפירוק – כל מה שחשוב לכם לדעת

מכירת רכבים לפירוק – כל מה שחשוב לכם לדעת

הרכב הישן צובר אבק והופך למפגע? החלטת למסור את הרכב לפירוק? קיבלת בחירה נבונה אשר תחסוך לך כסף ותסכולים רבים ותפתור את סביבתך מגרוטאה התורמת לצפיפות ומהווה סיכון בטיחותי. עם זאת, לפני שניגשים למשימה ובוחרים סוחר הקונה רכבים לפירוק שיסייע לך בפינוי, חשוב לוודא כי בעל המקצוע יספק לנו שירות אמין וכי לא יחולו סיבוכים מיותרים. למרבה הצער, מדובר בתחום פרוץ אשר הפיקוח עליו מצומצם מאוד ולכן אנו עשויים להיתקל בנוכלים או עובדים בלתי מקצועיים. אלו כמה טיפים שיסייעו לך לבחור איש מקצוע לפירוק רכבים שיספק לך שירות מקצועי, יעיל ואמין.

לבעלי מקצוע טובים יש מוניטין

אנשי מקצוע העוסקים בפירוק רכבים פועלים בשיתוף עם גורמים מקצועיים רבים אחרים כמו מפעלים הקונים מהם חומרים למחזור או מוסכים וסוחרי חלפים הרוכשים מהם חלקים מפירוק. על מנת להבטיח כי בעל העסק שבחרת לפירוק רכבים הוא אמין, חשוב להתייעץ עם בעל המוסך הקבוע שלך או אם אנשי מקצוע אחרים בהם יש לך אמון. כמו כן, ישנם אתרי דירוג בעלי מקצוע רבים באינטרנט אשר יספקו לך ביקורות מפורטות ודירוגים על המגרשים השונים ויאפשרו לך לקבל בחירה מושכלת.

יש לברר על שם מי יהיה רשום הרכב

התחום, כאמור, מוצף בגורמים מפוקפקים. סיפורים רבים נשמעו על אנשים אשר רצו להיעזר בשירות פירוק רכבים ומסרו את הרכב לאדם שהבטיח להם כי הרכב יישלח לפירוק. בפועל, הוכן הרכב לנסיעה מחדש ונמכר כרכב פעיל. לאורך השנים צובר הרכב שנלקח למעשה במרמה קנסות חניה ותנועה רבים והרכב, אשר עודנו רשום על בעל הרכב, נושא בכל ההשלכות. על מנת להימנע מהמצב המתסכל, יש להבטיח כי רכבך יועבר על שם בעל המקצוע לפני מסירתו ולהבהיר לו כי כאשר הוא קונה רכב לפירוק ממך, מדובר ברכישת רכב לכל דבר ועניין על כל הכרוך בה.

חשוב מאוד לבצע הורדה של המכונית הישנה מהכביש, ניתן לעשות זאת על ידי יצירת קשר עם אגף הרישוי במשרד התחבורה בטלפון *5678

לא להתבייש לבחון את הידע המקצועי

כדי לוודא שהרכב אכן נשלח לפירוק ולמחזור ולא יהיה ניסיון לשום קומבינה, ניתן לשאול את סוחר הרכבים לפירוק כיצד בכוונתו לפרק את הרכב ולוודא כי הוא מודע לתהליך וכי כל חלקי הרכב אכן נשלחים למפעלים מסודרים ומטופלים באופן חוקי ומסודר.

המחיר שניתן לקבל את הרכב משתנה לפי סוגו

לרוב, סכום הפיצוי שבעל המקצוע יהיה מוכן לתת לך לא יהיה גבוה במיוחד. עם זאת, במידה ומדובר בדגם רכב מבוקש ובשימוש נפוץ, ייתכן מאוד שחלקי החילוף שלו מבוקשים מאוד. במידה והם במצב תקין, יש לקחת את הדבר בחשבון ולהציע לו למכור את החלפים לאחר הפירוק. יש להתייעץ עם בעל מוסך או סוחר רכבים על הנושא לפני הפנייה למגרש ולהבטיח כי קיבלת את מירב הסכום שניתן לקבל על הדגם שנשלח לפירוק רכבים.

מעוניינים למכור את המכונית שלכם לפירוק? היכנסו לאתר של מומחה בתחום פירוק רכבים: עומר ברוך מכירת רכבים לפירוק.