מה עושה נהג ממוצע כשהרכב שלו לא מצליח להתניע – הטיפים של מאור מצברים לרכב

מה עושה נהג ממוצע כשהרכב שלו לא מצליח להתניע – הטיפים של מאור מצברים לרכב

רב רובם של הנהגים חוו אי פעם חוויה מתסכלת שכזו, פנס שנשאר דולק משך כל הלילה חיסל את כוחו של המצבר והרכב מסרב להתניע.

כולנו מכירים את הפוזה הזו של שני כלי רכב מעבירים אנרגיה אחד לשני באמצעות כבלים, לא נעים אף פעם לקום בבוקר ולגלות שחוסר שימת הלב שלך גרמה לרכב שלך לשבות, התסכול כאן גדול עוד יותר, כי אין מישהו להאשים אותו מלבד את עצמך ואת חוסר שימת הלב שלך, ישנם סוגי מצברים שרגישים מאד ויסבלו לעתים קרובות במיוחד מתקלות כאלו ואחרות, כאשר מחליפים או רוכשים מצבר, כדאי להשקיע במצבר מדגם איכותי שישמור על אורך ימים ויפעל כמו שצריך ואף יפעיל את הרכב בצורה טובה וחכמה, מצברים שונים אף מציעים אופציה של הגנה על המצבר מפני טמפרטורה ומפני תקלות ושברים.

מחירים הוגנים עבור מצברים שונים תוכלו למצוא באתר מאור מצברים לרכב – מ- 300 שקלים חדשים ויש לכם מצבר כולל אחריות ובדיקת טעינה!

לפרטים והזמנת מצבר עד הבית שלכם התקשרו ומאור יגיע בהקדם עם חיוך רחב!

טלפון: 072-3341-453

 

איך מחליפים מצברים? האם קיים שירות של החלפת מצברים עד הבית?

הדבר הראשון שתצטרכו לעשות במקרה של מצבר תקול, הוא לקחת אותו להערכת מצב, אין צורך להיגרר לפאניקה ואין צורך להזמין גרר או לחשוב שהלך הרכב וצריך ליצור קשר עם קונה רכבים לפירוק כי המכונית שלנו גרוטאה וזהו.., תוכלו להיעזר באנרגיה של רכב אחר כדי להתחיל את הנסיעה, קחו את הרכב למוסך וקבלו הערכת מצב מקצועית, לא תמיד כאשר יש מצבר תקול תקבלו המלצה לרכוש מצבר חדש, לעתים מספיק להטעין את המצבר כדי שתוכלו להמשיך להשתמש ברכב כמו בעבר.

מצבר הוא השקעה לא קטנה, אתם גם ודאי רוצים להיות בטוחים שהמצבר לא יבגוד בכם שוב בתקופה הקרובה, לכן יש להזמין שירות של החלפת או טעינת מצברים אך ורק מחברה מקצועית, אמינה, בעלת מוניטין, ניסיון ואחריות, לעתים החלפת מצבר במוסך שאינו אמין מספיק עלול לגרור אתכם להוצאה מיוצרת שאף לא עונה על הצרכים שלכם ולא משתלמת כלל, אם אתם לא רואים אפשרות נסיעה ברכב בגלל המצבר, תוכלו להזמין שירות החלפת מצברים על הבית.

מצבר תקול משבית את פעולת הרכב, לא כולם יודעים איך מחליפים מצברים ואיך מטפלים בתקלות כאלו ואחרות, פנו למוסך מוכר ומוסמך עם הרכב.

רוצים לקבל מצבר איכותי מבית טוב? זה הזמן ליצור קשר עם מאור מצברים, חיים 24 שעות מצברים לשירותכם תמיד!

טלפון: 072-3341-453