7 אטרקציות מעניינות לילדים

סינגפור היא תכשיט של עיר בדרום מזרח אסיה, מקום מצוין עבור משפחות לבקר וליהנות ביחד. עם שילוב ייחודי של אטרקציות ודברים לעשות, סינגפור היא מקום מרגש לבקר. הרשה לי להראות לך שבע מאטרקציות סינגפור לילדים ולבני משפחותיהם.

סינגפור – תיהנה הזמן הנפלא הזה של נסיעה הן על קרקעות ועל פני המים, וכל זאת מבלי שיצטרך לעזוב את הברווז! הברווז היה בשימוש במלחמת וייטנאם, והוא משמש כעת להראות למבקרים כמה מציוני הדרך היסטורי של סינגפור, כגון פרק מארליון שיש שם השכרת מתנפחים, קליפורד פיר, והטיילת.

סינגפור העולם התת – זה אקווריום והרבה מעבר לכך! אתה הולך דרך מנהרה ארוכה 83m מדהים שבו יהיה לך כרישים, דגים, וקרן שחייה סביב ומעליך. לגעת ולהאכיל את קרני ראשונה בריי של בריכת כיף. להאכיל את הדגים בטנק הקונספט אינטראקטיביים המיסטי אנטי כבידה, דרך חור באמצע המכל מלא מים. אתה מגרד את הראש שלך ושואל, 'למה לא עושה את זרימת המים החוצה? " בלגונה הדולפין, כל המשפחה תוכל ליהנות ממפגשי דולפינים גדולי סנפיר הודו פסיפיק מאוד מיוחדים כי הם ממש נמל תל אביב ורוד!

סינגפור גן החיות – גן החיות של סינגפור היא חוויה שלעולם לא תשכח. יהיה לך את ההזדמנות לראות כמה מינים של ציפורים, זוחלים, דגים ויונקים בגן החיות הזה "הפתוח". ישנם מעל 315 מינים של בעלי חיים כאן! הליכה דרך היער השביר תגרום לך להרגיש כאילו אתה באמת ביערות הגשם. תיהנו מארוחת בוקר עם אורנגאוטן, פיתון מרושת או לוטרה קטנה שרט המזרחית. תראו גם כמה מינים של בעלי חיים מאוימים עם התינוקות שלהם שנולדו וגדלו בגן החיות בסינגפור.

סינגפור מרכז מדע – איזה ילד אינו נהנה להירטב? הילדים שלך יכולים ליהנות מיותר מ -11 ידי במיצגים במפעלי מי סינגפור המדע של המרכז. ברגע שכל מה שהתנגבת במייבש הענק, ליהנות מגינת קינטי המדהימה, עם למעלה מ -35 מיצגים אינטראקטיביים המראים כיצד אנרגיה שינויים מסוג אחד למשנהו. אחרי זה, בקר בOmni-התיאטרון ולצפות בסרט על המסך מרהיב הגבוה ו23m רחב בן חמש הקומות.

ציפור פרק – אם אתה אוהב ציפורים, זה המקום בשבילך! בזה ענק הליכה, בכלוב, יש מעל 1,000 הצבעוניים מעופף בחופשיות להנאתך ולהאכיל ממגדל ההאכלה המרכזי. ציפור פרק מתגאה מעל 600 מינים שונים של ציפורים, בהיקף של 9,000 ציפורים סביב! ראה מיני ציפורים מאוסטרליה, אפריקה, אנטארקטיקה, ואינדונזיה, לשם כמה. שני מופעי ציפורים ייתן לך הזדמנות לראות תוכיים ונצים בפעולה. ראה את פארק ציפורים אילת כולו על ידי או ברגל כדי לחוות את הפרק במיטבו.

פרק המרינה עיר – בדרום סינגפור,השכרת מתנפחים  פרק סיטי מרינה הוא ממש על המים ומושלם ליום משפחתי רגוע. הברכה שתי הקומות ובה מזרקת מים כי יורה 18 מטרים באוויר והמגרש המשחקים של הילדים להפוך את הפרק הזה עם ילדים אהוב. מפארק סיטי מרינה, יהיה לך נוף מרהיב של קו הרקיע של סינגפור הן והים.

סינגפור ספארי הלילה – קבל את תצוגה חדשה שלמה של חיות בר בסינגפור ספארי הלילה. אתה יכול לראות את בעלי חיים בכל עת מ07:30 עד חצות תוך כדי הליכה על השביל או רכיבה על החשמלית. בעלי חיים ליליים כגון דביבונים, ינשופים, וזאבים הם רק כמה מתוך 120 המינים האקזוטיים המצויים בגן החיות לילה אחד של -סוג זה. אז אל תפספס את החוויה הזאת.

ילדים בכל הגילים, והוריהם שמחפשים אטרקציות לילדים כמו השכרת מתקנים מתנפחים , יאהבו את הביקור בסינגפור וביצירת זכרונות שיימשכו לכל חיים. יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות, כי ייתכן שתצטרכו לחזור שוב בפעם אחרת!