סוגי מצברים נפוצים – טיפים באדיבות לירון מצברים

סוגי מצברים נפוצים – טיפים באדיבות לירון מצברים

תארו לעצמכם שאתם באמצע נסיעה בכביש שש, כביש ארוך לאורך ישראל. לפתע מתחיל הרכב לחרוק, הוא משתעל מעט, גונח ו – נעצר… זהו… דמם המצבר. סיים את תפקידו באופן עגום ביותר באמצע שום מקום בערך… מה עושים עכשיו? אז דבר ראשון עוצרים במקום בטוח ולא מאבדים עשתונות. אחר כך, פונים אל שירותי הגרר אשר עליהם אתם מנויים ומזמינים מצבר חילופי. זה אולי יעלה לכם יותר ממצבר שאתם קונים בחנות כי בכל אופן נעזרתם בשירות יוצא דופן. אך עדיין, שווה לכם לשלם על שירות כזה ובתמורה ליהנות מהאפשרות להמשיך בנסיעה מבלי שנגרמה לכם עוגמת נפש גדולה יותר מעבר להמתנה למצבר שיגיע.

סוגי מצברים נפוצים

כאשר אתם לא מצליחים להתניע את הרכב ומבינים שבעצם המצבר שלכם שבק חיים חשוב לדעת לפני שאתם רוכשים מצבר חדש שיש לכם למעשה כמה וכמה אפשרויות שונות של מצברים מסוגים שונים. ישנן חברות ידועות יותר וחברות ידועות פחות והדילמה באיזה מצבר לבחור היא דילמה לא פשוטה.מצברי שנפ לירון מצברים הדבר בא לידי ביטוי בראש ובראשונה במחיר של המצבר. אך האמת היא שהמחיר הוא גם בהתאם לאיכות. מצבר איכותי הוא מצבר שכמובן יעלה יותר ביחס למצבר שהוא פחות איכותי. רבים בוחרים מצברי שנפ כי אלו הם המצברים המוכרים ביותר ויש להם את השם הטוב ואת הגב האיתן העומד מאחוריהם. הם לא מוותרים על האיכות של המצבר ומוכנים לשלם עליו את המחיר הנדרש. האמת היא שהם נהנים בסופו של דבר ממצבר איכותי אשר מעניק להם מענה לאורך זמן. מצברי שנפ עם אחריות יצרן מלאה תוכו להשיג באתר של לירון מצברים https://bestmatsberim.com ואף להזמין שירות של החלפת מצבר עד הבית.

שומרים על המצבר

אז נכון שישנם כמה וכמה סוגי מצברים נפוצים, אשר כל אחד מבטיח לנו איכות אחרת. אך בכל זאת, אנחנו גם יכולים לתרום לכך שהמצבר יאריך ימים וימשיך לשרת אותנו לאורך זמן ללא תקלות.

איך מאריכים את ימי המצבר? 

  • לא משאירים אורות דלוקים לחינם – כאשר אנחנו משאירים את אורות הרכב דלוקים כאשר המנוע מכובה, די בכמה שעות כאלה על מנת שהמצבר יתרוקן כולו. על כן, חשוב לזכור ולשים לב כי כיבינו את האורות לפני שאנחנו עוזבים את המכונית. 20
  • דואגים למים מזוקקים – חשוב מאוד לדאוג כי תמיד יהיו מים מזוקקים במכונית על מנת שהמצבר יקבל את הצינון הדרוש.
  • מנקים את המצבר מפני לכלוך – חשוב להגן על המצבר מפני אבק, לכלוך וקורוזיה אשר מזיקים מאוד למצבר ומקצרים את ימיו.
  • שומרים על הטמפרטורה של המצבר – חשוב לדאוג שהמכונית לא תעמוד במקום שם השמש קופחת או לחילופין באזור קר מידי, זאת על מנת שהמצבר לא יתחמם יותר מידי. מצבר שמתחמם מידי הוא מצבר שייהרס הרבה יותר מהר.

אז כאשר אתם מחפשים ומתעניינים על אודות סוגי מצברים נפוצים, זכרו גם לבדוק ולברר איך וכיצד לשמור נכון על המצבר על מנת שתוכלו ליהנות ממנו ולהפיק ממנו את התועלת הרצויה לאורך זמן.