להבטיח מראש מקום ביומן כשרוצים לעשות הובלה

היי לכולם, אני גר כרגע בחיפה וחשבתי שאני די גאון, אני רוצה לספר לכם על מקרה אישי שלי שעברתי דירה, לפני שבוע גרתי בחצור הגלילית , מקום מאוד נוח אבל הייתי חייב לעבור לגור לבד אז עזבתי לחיפה, היום יש לי בעיה קשה בגב וכאבי גב חזקים בגלל שלבד סחבתי את כל תכולת הדירה שלי ואני מאוד מצטער שלא הזמנתי חברת הובלות שתעזור לי.

 כדי שביום המיועד יגיעו המובילים להוביל עבורכם את הדירה, הובלה מצריכה תכנון מוקדם.לא רק בדיקה מעמיקה של חברות המציעות הובלות בצפון, אלא סגרה מוקדמת ותיאום מועד מראש.

הובלות בצפון זה כמו הזמנת חופשה במלון בעונת הקיץ. חייב להזמין מראש, אחרת, התאריך שרציתם כל כך  לא יהיה פנוי. גם לחברת הובלות סדר יום ולו"ז עמוס, ולכן רצוי לשריין מקום מראש, לחתום על המסמכים ולסגור את כל הקצוות עוד לפני.

  סגרו עם חברת ההובלות על תאריך ההובלה כחודש וחצי לפני

רצוי להתחיל בתהליך חודשיים לפני המעבר דירה. הקציבו לעצמכם שבועיים לחיפוש חברת הובלות בצפון. בררו מחירים והשוו בין כמה חברות. כמובן, שבועיים אשר כל פעם אתם מקדישים לנושא רבע שעה, משום שהיום שלכם עמוס גם ככה. מצאו כמה שמות של הובלות צפון ובחרו מביניהן.

וודאו כי לחברת ההובלות בצפון ביטוח עבור הרהיטים שלכם, ביטוח עבור העובדים שלה, בררו מה כוללת ההובלה (פירוק, אריזה, חומרי אריזה) ובחרו את החברה המתאימה עבורכם.

 לאחר מכן מתחיל שלב הטפסים. עליכם לוודא כי כל הנאמר בע"פ, מעוגן בחוזה בכתב. קראו היטב את החוזה ושנו או הוסיפו בעת הצורך. חתמו עליו ובקשו עותק חתום מהצד של חברת ההובלות בצפון.

תאריך הטפסים ייקח בסך הכל שבוע, עד שכל צד יתפנה לשלוח את כל הטפסים ועד שכל שאלה תהיה חתומה בתשובה.

 סגרו עם חברת ההובלות על תאריך ההובלה כחודש וחצי לפני תאריך ההובלה הרצוי, או גג כחודש לפני. תזכרו את חברת ההובלות שבוע לפני (רוב הסיכויים שחברת ההובלות בצפון תעשה זאת בעצמה, אך תמיד טוב להיות בטוחים).

 יוצא מכך, שסגרתם חודש וחצי לפני ההובלה עם חברת הובלות בצפון ובכך הבטחתם לכם מקום. הקדישו שבוע למציאת ארגזים ולרכישת חומרי אריזה ובחודש שנותר ארזו כל פעם חלק אחר של הבית. אריזה בחלקים מאפשרת לכם לא להרים ידיים באמצע האריזה ולשלב את האריזה במהלך סדר היום. נכון, תצטרכו לגור קצת עם ארגזים, אך מהצד השני לא תפסידו ימי עבודה כדי לארוז.

  כדי שההובלה תעבור בצורה חלקה, התחילו להתארגן חודשיים מראש. הקדישו שבועיים בנחת למציאת חברת הובלות בצפון מתאימה, שבוע לחתימה על כל הטפסים, וחודש ושבוע לאסוף ארגזים ולארוז כל פעם מעט.

זה הכל לעכשיו, אני כרגע מתכנן טיול קצר לאזור ראש פינה ומצאתי אתר מעולה עם המון מידע , שווה לצפות בסרט אם אתם רוצים לחפש אטרקציות בצפון או בראש פינה ספציפית!